Tabara de Vara Aqua Sport 2017 – Livin’ la Vida Loca – Jurnal de vacanta

Celebra melodie a lui Ricky Martin, Livin’ la Vida Loca, a fost cea care a dat tonul distractiei in aceasta tabara. De fiecare data cand se auzea aceasta melodie, 120 de copii rasareau de nicaieri si era semnul ca distractia era pe cale sa inceapa. Daca va imaginati ca haosul este cuvantul cel mai potrivit pentru a descrie atmosfera intr-o tabara asa mare, ei bine, va inselati. La celebra strigare “1,2,3 eyes on me” toti raspundeau cu “1,2 eyes in you” si linistea se lasa de zici ca toti au intrat in transa.

Drumul: Cu multa veselie am plecat din Bucuresti, despartirea de parinti fiind destul de usoara dat fiind faptul ca ne asteapta o aventura de 5 zile. Trenul a plecat fara intarziere iar toate pareau ca merg conform planului. Desigur, in tren era o harmalaie mare, toti se jucau, se plimbau, dar acestea sunt lucruri normale deja  ?.
La ora 19:00, trebuia sa mai avem 50 de minute pana ajungeam, cand, surpriza: trenul are intarziere. Controlorii erau mirati de surprinderea noastra, ei argumentand ca trenul are mereu intarziere, asa ca e ceva perfect normal. Colac peste pupaza s-a oprit si aerul conditionat in tren si intr-o ora s-a facut o caldura acolo numai buna de dat jos toate toxinele prin transpiratie. Apoi, antrenorii s-au gandit sa ajute copiii si am dus bagajele la un capat al vagonului (care era si capatul trenului), iar copiii trebuiau sa coboare pe la celalalt capat. Doar ca, atunci cand am ajuns in gara, am avut parte de inca o surpriza: usa de la bagaje nu se deschidea. Am tras, am apasat pe toate butoanele, dar, nimic. Controlorul deja incepea sa fie suparat ca nu poate ramane trenul dupa noi iar noi la fel de suparati ca nu putem cobori cele 60 de bagaje. Intr-un final, dupa multe incercari, usa a cedat si am reusit sa ajungem cu bine in gara.

Mai departe, am ajuns si la cazare, unde organizatorul ne-a pregatit cina si o supriza: ne-au prezentat animatorii care erau din mai multe parti ale lumii. Cu muzica si veselie acestia ne-au zis de unde vin: America, Mexic, Spania, Franta, Olanda sunt doar cateva dintre tarile prezente aici. Tot aici ne-am dat seama ca am reusit sa gasim o tabara adevarata: copiii sunt cate intre 4 si 10 in camera, iar seara va fi mereu un prilej bun de distractie cand se intalnesc cu totii.

Ziua 1: Dimineata a inceput cu bataile in usa la ora 7:30. Toti copiii sunt treziti, iar, atunci cand aud o melodie speciala, toti au un loc de intalnire in tabara. Totul a debutat cu o mica incalzire de dimineata, cu niste strigate specifice taberei, menite sa ii invioreze pe copii iar Cisco, un american masiv, a fost deliciul tuturor copiilor.  Este impresionant sa vezi cum 120 de copii raspund in cor la toate intrebarile animatorilor. A fost o zi in care copiii au jucat baseball mexican, baschet, au facut sport, au meditat, au invatat sa deseneze, sa danseze, iar seara pentru copii a urmat o noua runda de distractie: copiii mai mari au avut o competitie mai mult decat comica, in care probe precum cantatul in fata celorlalti, imitarea animalelor sau mancatul cepei au facut deliciul tuturor celor prezenti, asta in timp ce copiii mai mici au avut propriile lor competitii care au implicat miscare. Si antrenorii au fost mai mult decat fericiti, avand timp sa joace ping-pong, baschet si sa priveasca relaxati cum altii au grija de copiii lor. Totul s-a terminat cu melodia clasica a taberei “Go brush your teeth, go brush your teeth, for 2 minutes is healthy” si, desigur, cu multi copii obositi dar fericiti.

Ziua 2: Cea de a 2-a zi a fost dedicata vizitarii cetatii Alba Iulia. Am vazut atat Catedrala Ortodoxa, cat si cea Catolica, am vazut Cetatea si schimbul de garda. Dupa care a inceput aventura din copaci: am fost la un Aventura Parc, iar toti copiii, cu mic cu mare, s-au catarat pe trasee dupa ce, desigur, am fost instruiti ce si cum trebuie sa facem. Dupa ce si antrenorii si-au facut si ei de cap am plecat spre tabara unde nici nu am ajuns bine, iar Ricky Martin ne-a chemat din nou la distractie. Am plecat pe terenul de fotbal unde am avut parte de jocuri cu toti copiii, iar focul de tabara a incheiat, intr-un mod foarte frumos, aceasta zi.

Ziua 3: Cea de a 3-a zi a fost dedicata apei. Jocurile in aceasta zi au implicat, intr-o forma sau alta, apa. Copiii s-au stropit cu apa, s-au plimbat cu barca, au avut diverse jocuri in care trebuiau sa isi mentina echilibrul desi animatorii aruncau cu galeata apa peste ei, au aruncat cu baloane de apa unii in altii si multe altele asemenea.  Seara am avut-o dedicata unui show de talente, unde copiii nostri ne-au incantat cu vocea, cu dansul sau cu abilitatile lor de a se juca cu Kendama sau cu Yoyo.

Ziua 4: Cea de a 4-a zi a fost plina de multa multa joaca si a fost dedicata cunoasterii mai multor tari din lume. Copiii au aflat de la animatori lucruri interesante despre Mexic, SUA, Marea Britanie, Olanda, Spania, etc. Seara a fost una mai mult decat speciala, iar copiii s-au distrat de minune la carnaval. Au mers de la un joc la altul si au strans monede pentru a-si putea plati un desen pe fata. Au incercat sa arunce mingi de ping-pong in borcan, sa arunce cu carti de joc intr-o galeata, sa nimereasca o tinta miscatoare, sa puna o coada la un magar si multe alte lucruri extrem de amuzante. Dupa acestea a urmat cel mai emotionant moment al serii: copiii si-au luat la revedere de la animatori, iar la final toti au izbucnit in lacrimi. Este foarte emotionant sa vezi copiii mici si mari deopotriva, fete si baieti, toti plangand datorita emotiei despartirii.

A fost o tabara minunata. O tabara in care am invatat multe lucruri noi. O tabara in care copiii care s-au implicat in activitati in adevaratul sens al cuvantului au putut simti magia taberei. Cu melodiile taberei inca rasunand in minte, putem spune ca am avut parte de cea mai grozava tabara de pana acum. Si suntem convinsi ca la anul va fi chiar mai frumos decat atat!